Thursday, November 3, 2011

i hope t6 best macam harini EVERYDAY!

seriously t6 harini best. dia ajar betul betul and ajar sampai kitorang paham.

then we chit chat-ed with him fr a while. and budak2 tu kenakan aku.

it started like this.

sir : saya balik esok. esok saya nak ambil adik saya kat airport.
me: adik sir belajar kat mana?
sir: sabah. medic
azureen: lelaki ke perempuan?? *nada excited
sir : perempuan lahh.
ALL: ALAAAA. 

sir: tapi sy ada adik lelaki. chef. kerja kat maldives, US, merantau.
the girls : hah, farhah nak, sir. dia suka. waaa, merah lah muka farhah.
me: wtf?? 
the girls: ala boleh la, orang johor jugak tuu.

*oyeah lupa ckp, sir org johor jugak. batu pahat. heee :P 

then his phone rang.. i was like THANK GOD! 

he hang up. semua diam. THEN HE ASKED. kenapa awak nak tau pasal adik saya farhah??

me : HAAAA? MANA ADAAAA??
the girls: farhah memang suka orang johor, sir. 
me: *maki maki dlm hati*

sir: hahaha. saya duduk peserai. awak tau kat mana? shell tu pakcik saya punya. petronas kat situ ayah saya punya. saya je jd akauntan -.-

the girls : *breaks into laugh

sir: adik saya tu marathon kat australia. kat malaysia pun dia lari marathon. saya kahwin dia yg masak.
me: *apahal pulak cerita psl adik dia nii???*
the girls: haaa, elok sgt lah tuuu. *sambil gelak2*

seriously, muka aku dah merah gila sbb malu. hahaha. mmg korang sgt kejam dan x berhati budi T__T nasib baik sir layan jek. haha. 

but all the crappy-ness aside, mmg belajar t6 harini paham pun :) cash flow dah pro dah haha.

these are some of the pictures taken right after class. balik jalan kaki you :) hihi






2 comments: